Monday, August 3, 2015

Starting New Job



Alhamdulillah... masuk bulan baru. bulan Ogos. 18 Ramadhan 1436 H. 

Ahamdulillah... Kesayangan dapat keje kat tempat baru hari ni... Tahniah... Walaupun jauh ciked, xpela, berkorban demi mencari sesuap nasi dan rezeki kan, at least ada kemajuan dalam kerjaya tu orang cakap... Kemajuan dalam ilmu dan pengalaman... Moga ada keberkatan kan. I will support u dear. Tumpang happy dan mudah-mudah serasi dengan dia. 

Apepun aku bersyukur, dengan rezeki yg diberikan... mudah-mudahan rezeki aku pula xlama lagi...

Waiting for interview result, tempat idaman .... dan aku pun dan bernazar beberapa perkara, kalau dapat je, trus akan aku laksanakan, amin... aku da puas berusaha.... kalau ditakdirkan bukan rezeki, redha dan cuba lagi.... tapi bila umur makin meningkat... sumpah rasa xdaya dah nak berulang gi interview session... haduh.... mudah-mudahan ini yg terakhir dan dapat... chances tu insyaAllah ada, cuma rezeki di Tangan Dia yang Maha Berkuasa. 

dan untuk Dia yang masuk keje baru arini, Tahniah dan kerja dengan penuh dedikasi dan ikhlas dalam menjalankan tanggungjawab anda ye, i will always support u 


No comments: