Tuesday, September 16, 2014

First step into ....

Assalammualaikum,

kembali semula menulis, setelah sekian lama buzy dengan tugas harian dan persiapan majlis....

Alhamdulillah, semua nya berjalan seperti yang dirancangkan... mudah-mudahan Allah memberkati usaha hambaMu ini.... amin ya rabb al alamin....

ok .

back into da track. apa yang aku nak share pada harini ? First of all, minggu ni semua perasaan aku rasa, syukur, gembira, kecewa, sedih... semua la.... so xpela... ak rasa nak share kegembiraan aku pada semua....




Alhamdulillah!! 


syukur pada Allah, tuhan yang sentiasa mendengar doa hambanya.... 

untuk pengetahuan... ini kali pertama aku pass exam tuk memasuki perkhidmatan kerajaan.... n uolss know what? ni exam yang ke-8 i guess yang aku pergi... tak termasuk exam KPLI.... exam SPA sahaja dah masuk 8 x..... macam tak percaya... tak sangka exam online yang penuh dengan dugaan ni aku lepas.... 

Thanks Allah... 

Mudah2an interview lisan yang mungkin diadakan pada bulan 10 ni aku lepas! n leh masuk training utk jadi penguatkuasa kastam (GST). orang kata, rezeki kawen.... AMIN....! 

tak sia2 aku study,walaupun last minute.... insyaAllah Allah sentiasa mendengar doa hambanya yang tak putus2 ... 















No comments: