Monday, June 30, 2014

Test



Every single thing..... 

anything.... 

will happen ... 

for a reason... 

He test all of us.... 

He will give us test, bcoz He knows, we can handle it...

*** 

hamba nya yang terpilih sahaja akan menerima ujian... 

sejauh mana kesabaran, sejauh mana keimanan, sejauh mana kita mampu mengatasi dengan usaha dan redha. 

YaAllah, jika aku insan itu.... aku tabah dan berserah...

namun aku manusia biasa, yang serba serbi lemah... yang maha kekurangan. Bantu lah aku yaAllah, berikan kekuatan -Mu. agar aku bisa melalui ujian mu dengan sabar.

agar aku menerima dugaan mu, sebagai penyembuh dosaku yang lalu...

kerna ku percaya

tiap ujian yang diberikan... menambahkan kasih sayangku,

setiap ujian.... Allah akan berikan kebahagian,... berserta hikmah.

takkan selamanya aku menangisi ujian ini.

Ujian hebat, hanya untuk insan hebat. Percayalah.

Jika tidak..

aku takkan pernah merasakan nikmat kehidupan dan bersyukur ..







No comments: