Tuesday, April 22, 2014

Persiapan menuju ke fasa baru.

assalammualaikum,



lama dah aku x menulis dalam belog ni, naseb bek je tak terlupe password... hahaha... 
harini baru aku ada masa nak godek2 balik belog aku yang bersarang setelah sekian lama tak berusik ni.... last ak post pun bulan lepas.. :) 

Alhamdulillah masih dipanjangkan umor untuk bernafas dengan sihat walafiat dibumi Allah ni, umur pun semakin meningkat... da nak menjelang 30an dah pun, 2 tahun lagi...? ape 2 tahun lagi..? ermmmm... kawan2 dan kenalan semua tengah berlumba-lumba buat kenduri kawen, namun kebanyakkan nya ak xsempat nak hadiri.... maaf la ye...

insyaAllah masa aku pula akan menjelma satu masa nanti, insyaAllah kalo diizinkan Nya, hujung tahun ni, aku akan bergelar cik puan la gamaknye... bersediakah? mental dan fizikal? 

ape pun, ak memang sedang giat survey memacam persediaan, dewan dah tempah, insyaAllah buat kat dewan sebuah kolej swasta di Kajang... sekarang ni ak tengah kalut carik katering dan pelamin.... kalau boleh nak la cari yang harga berpatutan... 

harini, aku baru sempat nak tanya encik google, apekah design yang mampu membuat kan aku teruja... dan rasa nak jalan macam ala-ala princess di majlis aku nanti.... hehhee.... :)


ni antara design yang sempat aku tengok (curi-curi masa) .... memang la xsempat nak menelaah satu persatu... kalau nak tengok satu2, mau sampai malam xsettle... 




jadi ni antara design yang aku berkenan laaa.... aku pun simple je orangnye...




peplum style, simple beads, + fish tail and ade cute ribbon at back.... memang cute sangat. 


 ni baju tunang blogger irene nadia marcello, cantik juga, untuk buat nikah... credit to her (irenenadiamarcello.blogspot.com)









 yang design macam ni lak, nampak luxurious, terutama kat bahagian shoulder tu, :) credit to ezzad zikrycouture




 haaaa, kan aku dah kata, aku memang minat baju peplum yang ada riben kat belakang dia.... maybe sesuai untuk baju nikah or resepsi... :)






 picca yang ni lak, aku minat yang kaler peach yang tengah tu, cuma aku nak design yang xjarang la.... yang tutup semua...








 ok, yang ni design biasa je, saja je aku letak :)







yang ni pun aku berkenan juga..... cantik gile tang kain dia tu... haish.... pengsan..! 



ini pun design peplum, tapi nampak flowing la dia punye peplum tu, cantik




yang ni pun aku suka sebab banyak bunga rose tampal... nampak gojes...


yang ni memang cantik la.... simple n nice, model nampak cantik n sweet gitu....


baiklah, aku rasa setakat ni sahaja la pencarian aku kot.... mata aku pun naik juling tengok beads yang cantik2 ni... hope so salah satu dari design ni aku dapat jadikan sebagai inspirasi 


bye!















No comments: