Tuesday, June 4, 2013

entry 1



lama x post gambar sendiri.... 

xde masa sangat nak "menggodek" pic album n masukkan dalam blog ni... blog pun dah bersayang bersawang setelah sekian lama ak tinggalkan kerana urusan dunia yang makin menuntut tanggungjawab harian. 
ni kira pic latest aku time pergi menonton tournament futsal adik, yang time tu bersama Hotfm Liga Juara . kat ferro futsal subang jaya. 

bukan itu yg ak nak ceritakan... 

cuma ak bahagia ngan kehidupan ak... ak cuba bangkit dari segala masalah yang melanda... "standard la kan, as a human, we need a tested to measure how far we can survive kan..? 

Alhamdulillah... syukur... skrg ak da berkerjaya , dan kerja ditempat yang quite ok n suasana yang baru , namun xlari jauh sangat dari bidang ak dlu.... 

kalo dlu ak blaja byk dari bidang pengurusan dan perpustakaan juga more to how manage and arrange the information.... skrg ak bekerja dalam bidang penyelidikan... ye ... research method, research ... semua yang berkaitan dengan SPSS dan seangkatan dengannya. 


InsyaAllah pda masa lain ak akan cuba share sal keje ak plak.... 

apepun... dugaan yang mendatang, hadapi dengan tabah dan senyuman... setiap yang berlaku dalam diri kita ade hikmah yang tersirat... 


*** salam ***

No comments: